با گذشت بیش از یکصد سال از تاریخ صنایع نفت و گاز در ایران و اینکه همواره این صنایع به عنوان شاهرگ های اساسی پروسه های تولیدات جهان صنعتی به شمار می آ یند. تنها پس از انقلاب اسلامی در این سرزمین به این صنعت مهم توجه و با نگرش اقتصادی ملی به قراردادن این صنعت در جایگاه واقعی استراتژیک و پایه های خود اقدام گردیده است.
با توجه به استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بسیار بالا، تکیه بر کارایی و توان حرف های و بکارگیری دانش فنی فرزندان این سرزمین و کاربست و پیوند عالمانه و اقتصادی و دستاوردهای تکنولوژی با آن، تنها طی دو دهه اخیر در این کشور توانسته جایگاه واقعی رشد و اعتلای این صنایع مهم با استقلال و شکوفایی این سرزمین پیوند دهد.
شرکت ساتراپ صنعت رادمان به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد که با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه ی نیروهای متخصص و ماهر ایرانی در کنار تمامی شرکت ها و موسسات صنعتی ایران برای رشد و گسترش برنامه های اقتصادی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در پروسه اعتلا و شکوفایی ایران آباد فعالیت نماید.

شرکت فنی مهندسی ساتراپ صنعت رادمان در تاریخ 1387/04/04 به شماره 7512 در سازمان ثبت اسناد و املاک به ثبت رسیده است و عضو انجمن صنفی شرکت های ساختمانی و تاسیساتی ایران می باشد و از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گواهی صلاحیت پیمانکاری و رتبه نفت و گاز و تاسیسات وتجهیزات به شماره ثبت 447416 دریافت کرده است و همچنین موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی امور پیمانکاری از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گردیده است.
این شرکت دارای تجربه فعالیت چندین ساله در بخش نفت، گاز و پتروشیمی میباشد که با دارا بودن تجهیزات، ماشین آلات و همچنین در اختیار داشتن و همکاری کادر مجرب و با سابقه ی مهندسی، دفتر فنی، کنترل کیفیت و همچنین نیروهای اجرائی متعهد توانسته طی 18سال حضور دائم و موفق خود و حضور 20 ساله مدیران این شرکت در منطقه ویژه پارس جنوبی خدمات ارزنده ای به صنعت کشور ارائه نماید.